Ve er

2 september 2015 at 10:24 e m 2 kommentarer

  Det är mitt barn som ligger på stranden, som inte klarade flykten från bomberna, som inte klarat sig om vi stannat, som inte fått skydd om vi frågat.

Så känns det när Åkesson pratar om att det tas emot för många. Jag vill krossa teven. Och jag hatar dem som stöttar honom och de värderingar som vill att mitt barn ska dö på stranden. Ve er.

  

Och så kan ni skriva på här.

Entry filed under: politik. Tags: .

Vad var det där för slags partsinlaga SVT?! Fem klargöranden om migration & rasism

2 kommentarer

  • 1. Kurt  |  3 september 2015 kl. 11:15 e m

    Du är så klart välkommen att adpotera, ta hit och försörja så många barn du vill.

    • 2. Anna Ardin  |  4 september 2015 kl. 6:05 f m

      Sd är även emot internationell adoption. Som jag förstår det är det ren rasism som ligger till grund för politiken, inte ekonomiska skäl. Det är ju ofta utbildade personer som kan komna igång och jobba mycket snabbare än barn, och därför kostar mindre än om vi föder/adopterar över sin livstid. Så ja, men nej, enligt deras politik så skulle det du föreslår här inte hjälpa. Som du vet så är det ju inte föräldrarna som betalar det mesta för barn, utan det offentliga.


Twitter

Kategorier


