Jag hinner inte, jag orkar inte

16 augusti 2011 at 8:37 e m 3 kommentarer

Jag jobbar heltid, och alla era invändningar har jag hört förut och besvarat. Om jag ska fortsätta att ägna så här mycket tid åt att besvara smyg- och andra rasisters, verklighetens folk-trams och ifrågasättandet av min sexualmoral som argument för främlingsfientliga partiers existensberättigande (sic) så vill jag ha betalt.

Ni som kommenterar och vill ha svar kanske kan sätta in en slant på mitt konto för arbetstiden det tar mig att svara er. För jag vill varken låta dumheterna stå oemotsagda eller ändra på vilka ämnen jag tänkte skriva om, så om ni inte betalar kanske jag bara raderar kommentarerna, det får vi se.

Googla på ”hur startar man en blogg” och gör det, så slipper du känna dig förtryckt och censurerad.

Förresten: förut var kommentarsmöjligheten öppen i fem dagar, jag har minskat det till två.

Entry filed under: internt. Tags: , , , , .

Att jämföra Juholt och Stalin Politisk storskräll från Hoffstedt!

3 kommentarer

  • 1. Johan Lundgren  |  16 augusti 2011 kl. 9:25 e m

    Det är bra. Slösa inte tid på meningslöst rättshaveri.

  • 2. Jean Paul Marat  |  17 augusti 2011 kl. 7:32 f m

    Intressant politisk debatt förutsätter att flera åsikter bryts. Politiska bloggar som inte tillåter debatt är ointressanta. På S-bloggar ser jag många bloggare, framförallt kvinnliga sådana, som bara släpper igenom smicker och beröm. Vad är syftet med en sådan blogg? Det intressanta med din blogg är spännvidden av åsikter. Moderera efter förstånd. Bemöt inte alla inlägg, publicera inte alla kommentarer. De är mina tips. Du bestämmer.

    • 3. Anna Ardin  |  17 augusti 2011 kl. 9:27 f m

      Jag är helt enig och det är min plan, men allt trist tjat för inte debatten framåt och alla anonyma borde kunna skriva sitt riktiga namn om de är seriösa i att föra debatten framåt.


Twitter

  • Kan någon förklara för mig vad skillnaden är mellan att förbjuda sjal & att förbjuda bikini-överdel? 3 days ago

Kategorier


