Jag älskar syskonskapsrörelsen

4 augusti 2009 at 12:54 f m 2 kommentarer

Klicka här för att se bildspelet. Ovan Ulla-Britt Carlsson, barnmorska, kristen vänster och min idol som bland annat yttrat de bevingade orden ”KDU protesterar mot aborträtten, vad håller dom på med, dom vet ju ingenting om livet”.

På grund av att den här sliden hade den fula ovanan att börja spela när folk kom in utan att de tryckte på play så måste du nu klicka ovan för att se bilderna.

Jag har varit på kongress. Jag är helt slut. Jag går dubbelt så fort som innan jag åkte. Jag älskar mitt jobb, jag älskar syskonskapsrörelsen (som vissa ännu envisas med att kalla broderskapsrörelsen), kolla mer på bloggen kristen vänster, och Victor, tack så himla mycket för dina grymma bilder!

Entry filed under: broderskapsrörelsen. Tags: .

Nu går det båtar till Gotland hurra Till din blomstrande äng

2 kommentarer

  • 1. Cecilia Dalman Eek  |  4 augusti 2009 kl. 9:32 e m

    Fantastiskt bra jobbat Anna! Hela kongressen och inte minst alla förberedelser! Och du har alldeles rätt – Victor har ett bra bildöga!
    /Cissi

  • 2. Anonymous  |  20 augusti 2009 kl. 7:33 e m

    Fint bildspel.. bra soundtrack..

    bra blogg/Nadde


Twitter

  • Kan någon förklara för mig vad skillnaden är mellan att förbjuda sjal & att förbjuda bikini-överdel? 3 days ago

Kategorier


