Veckans glad- och störlistor

6 juni 2009 at 9:59 f m 2 kommentarer

Jag stör mig på
6. Att pennvässare i princip avskaffats
5. Min skäggväxt
4. Män som dumpar sin söta tjej med grön jacka en fredagkväll på fyllan via mobilen
3. Folk som trycker på nödstopp på rulltrappan på blå linjen (särskilt när man stängt av hissen för dagen)
2. Tvånget och människors tvångstankar att man måste äta kött
1. Män som urinerar på offentlig plats (och deras föräldrar som misslyckats och polisen som inte bötfäller dem)

Jag blir glad av
6. Att Benny Andersson finansierar Gudrun Schyman
5. Povel Ramels politiskt inkorrekta och rätt meningslösa Ittma Hohah
4. Folk som frågar om jag är singel
3. Töntgäng i förorten
2. Att pappa inte röstar på moderaterna längre
1. Ugglor

Andra topplistor
6. 100 bästa filmreplikerna
5. 10 böcker just nu
4. topp 10 seriefigursdjur
3. 10 robotar du inte vill mucka gräl med
2. 10 favoriter
1. rymdlistan

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: , , , , , , , , , , , .

Glödande tanter är framtidshopp Röstade piratväljarna mot fred och välfärd – nej, de röstade mot oss

2 kommentarer

  • 1. THE Banana  |  20 juni 2009 kl. 4:49 e m

    Det verkar som att det finns en massa saker som män gör som stör dig men inget speciellt som kvinnor gör kommr dit :).

  • 2. Anna Ardin  |  22 juni 2009 kl. 12:10 f m

    Det är helt korrekt uppfattat. Jag tycker generellt att män har en sämre uppfostran än kvinnor. Kvinnor gör också irriterande saker, men genom historien och sina liv får de höra det och blir straffade för det, det borde män också bli istället för ursäktade ("det vet man ju hur pojkar är").

    5 grejer som det till minst 80% är män som gör som jag stör mig särskilt på idag (förutom att urinera offentligt):

    5. Utför terrordåd
    4. Startar krig
    3. Porrsurfar
    2. Hävdar att de har rätt fast de har fel
    1. Mördar, våldtar, misshandlar och hotar om det

    http://annaardin.blogspot.com/2005/08/frnedrad-och-kldd-i-rosa.html


Twitter

Kategorier


