Kolla på det här (sossehumor) och bli övertygad om att vi vinner valet!

23 april 2009 at 3:49 e m 2 kommentarer

The Daily Show With Jon Stewart M – Th 11p / 10c
The Stockholm Syndrome
thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Economic Crisis Political Humor
The Daily Show With Jon Stewart M – Th 11p / 10c
The Stockholm Syndrome Pt. 2
thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Economic Crisis Political Humor

Entry filed under: socialdemokraterna. Tags: , , , , , , .

Klimatsmart i min brevlåda – och på många andra ställen Fyra look alikes

2 kommentarer

  • 1. Anonymous  |  23 april 2009 kl. 10:37 e m

    Anna! Jag är en gammelsosse av den ursprungliga stammen.
    Hinke Berggren var min idol och senare fick jag uppdraget att putsa Palme:s skor.
    Du inser nu att jag har på fötterna när jag säger att din bild på bloggen är alldeles för avslöjande för en gråsosse som jag. Kan du byta ut den mot nåt anständigare? Tex Electrolux overall från 1954 med den höga kragen. Jag skulle bli så tacksam.
    Häl(s)ningar
    Brant Ing

  • 2. Anna Ardin  |  23 april 2009 kl. 11:40 e m

    Det där var säkert kul, men jag fattar inte! Vadå bild? Vem? Vad?

    Branting putsade Palmes skor lika mycket som Birgitta Dahl putsar mina, vad yrar du om?


Twitter

Kategorier


