Anna, jag tror att Carl Bildt är ond

21 juli 2008 at 10:35 e m

Han flydde från Somalia någonstans på 90-talet, mellan tiden för den amerikanska marinkårens misslyckade och blodiga anfall och tiden när FN gav upp att jobba vidare med hungersnöden eftersom för många av deras personal dog.

Igår sa han: ”Det är inte ofta jag säger något om ondska, det är inte ofta jag tror att någon verkligen är ond. Men Anna, jag tror att Carl Bildt är ond.”

Jag ska be honom att skaffa en egen blogg, så kan han själv få utveckla vad han menar. För personligen så har jag bara sett ondska av slaget Swedish meats fabrik i Uppsala, och människors likgiltighet för vad som pågår där. Jag kan inte föreställa mig hur det är när människor vänder denna girighet (som leder till blod och död) mot andra Människor, det är för mycket för mig att förstå den ondska han menar. Carl Bildt är ju lika accepterad i det svenska samhället som att ha ett avhugget huvud på julbordet. Världen är sjuk.

Entry filed under: djurrätt. Tags: .

Jag slog Lennart Sacredeus i Almedalen Broderskap goes gay


Twitter

Kategorier


