Bantningsfusket större än jag trodde!

6 juli 2008 at 9:37 e m

Idag hittade jag en reklamfilm för bantningskuren OneWeek på Aftonbladets hälsoklubb. Och eftersom det var så kul med mitt inlägg om det uppenbara fejkmedlet (eller eventuellt starkt frätande medlet) TrimGel så kollade jag på den. Döm om underhållningen jag fick när jag insåg att detta är EXAKT samma film som reklamfilmen jag såg för TrimGel!

Dessutom lite mer fakta om TrimGel sedan sist: det har inte rekommenderats av Oprah och inget amerikanskt företag som existerar står för den här ”amerikanska produkten”.

En person jag fått tag i som faktiskt köpt denna produkt fick den aldrig med posten. Det är alltså kanske inte ens en kräm utan bara en bild från photoshop… En annan person (som hittills bara bloggat om TrimGel och TV-shop’s Vibratone) säger att hon fick sin gel och:

det enda som händer är att man luktar linement… Däremot så verkar det va ett
utmärkt glidmedel

Förlåt, igen för den dumma reklamen i min reklamlist! Så fort jag kommit upp till min första check från google ska jag suspendera den där reklamen, så dum och så fruktansvärt olönsam. Ungefär som att köpa glidmedel för 500 spänn tuben.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: , , .

Tvingar du din gamla mamma att betala tillbaka pension också – Reinfeldt? Hur var det nu med överbudspolitiken, Björklund


Twitter

Kategorier


