Förlåt för att jag ber er banta med fusk

25 juni 2008 at 1:44 e m 7 kommentarer

Idag såg jag en reklam på min egen blogg för TrimGel: ”Medlet som hjälper dig att gå ned mycket i vikt har äntligen upptäckts. Användningen leder till så fantastiska resultat att det till och med nått Oprah Show! Tack vare den enorma succén i USA finns nu Trimgel äntligen att köpa i Europa.”

Och jag vill bara säga: förlåt!

Man ska dricka flera liter vatten om dagen när man smörjer in sig med krämen (så att de enorma mängderna slaggprodukter som vill ut kan komma ut). Och ja, då är det klart att man inte är lika hungrig längre.

Om man dessutom spenderar 50 euro på gelé som man smörjer in magen med istället för att köpa mat och stoppa i magen är det klart att man blir smal.

Så mitt tips är istället att skicka pengarna direkt till mig, så ska jag skicka en vattenflaska du kan ha att fylla på allt vatten du måste dricka. Så kan du smörja in dina valkar med tvål eller nåt istället.

OBS Jag klickade förstås inte på reklamen själv, för det får man inte för Google, utan googlade direkt så att de inte behöver dela TrimGelpengarna med mig

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: , .

Kristen höger på DN debatt – jag har googlat Tvingar du din gamla mamma att betala tillbaka pension också – Reinfeldt?

7 kommentarer

  • 1. Torgny Landin  |  25 juni 2008 kl. 9:00 e m

    Äsch, jag tyckte det var roligare häromdagen i ditt inlägg om ”Kristen höger på DN debatt” och Google-annonsen frågade om jag letade efter Kyrkans Tidning…

  • 2. Catti Ullström  |  25 juni 2008 kl. 9:04 e m

    Fast vaddå. Hur ska jag kunna skicka pengarna till dig utan vare sig adress eller pg?

  • 3. Anna Ardin  |  26 juni 2008 kl. 10:15 f m

    Du kan ge dem till mig när vi ses :)

  • 4. Beelzebjörn  |  26 juni 2008 kl. 5:06 e m

    Tror du har hittat en marknad där… Har du något banner man kan lägga upp på sin webbsida? ^^

  • 5. Anders Nilsson  |  28 juni 2008 kl. 10:52 f m

    Det är fascinerande att se hur din text envist hör till de tre mest lästa texterna. Det påminner oss om hur lite humor och glimt i ögat faktiskt inte alls gör någon skada i det stora hela. Hur var det nu, ska man stryka gelen på de feta ställena eller över hela kroppen? Det måste jag veta innan jag skickar pengarna. Jag är ganska stor nämligen. :)

  • 6. Anna Ardin  |  28 juni 2008 kl. 7:43 e m

    Haha, jag tror att du hade behövt tre tuber och det är förstås helöa kroppen du ska smörja in. Men om du skickar pengarna till mig så behöver du ju bara använda tvål, och då slipper du ju dessutom den uppenbara frätrisken. Ett medel som kan fräta bort fettet under huden kan ju rimligtvis inte vara bra FÖR huden. Elle ja! Så är det ju förstås! Om huden försvinner så är det klart att man blir några centimeter smalare runt midjan. Tänkte inte på det!

  • 7. David Sundström  |  13 juli 2008 kl. 11:46 e m

    Detta påminner mig om det sköna bedrägeriet som en av mina gamla juridiklärare berättade om i avtalsrättsundervisningen. I en tidningsannons fick man veta att den som besvärades av röd näsa skulle sätta in x antal hundralappar på ett visst kontonummer för att därefter omgående få en dunderkur för att bli av med denna pinsamma kulör på nosen. Otroligt nog så kom pengar in. Och kunderna fick också post från företaget. Brev som helt enkelt innehöll texten: ”Har du alltjämt problem med din röda näsa? Lösning: Drick till den blir blå!” Gonatt!


Twitter

Kategorier


