Garbo

18 november 2007 at 2:35 f m 2 kommentarer


Foto Klas-Herman Lundgren

Jag försöker lära mig att se ut som Garbo. Det går lite sådär, jag laddade upp fotot där jag själv tyckte att jag ser ut riktigt mycket som hon på MyHeritage, och då blev det så här:

%1

Men kanske lyckas jag till slut få till någon annan filmstjärna? Och tittar man riktigt noga här så ser man faktiskt Greta i egen hög person där nere till höger!

Entry filed under: politik. Tags: , .

Det nya arbetarpartiet Goda nyheter, svenskt bistånd inte korrupt!

2 kommentarer

  • 1. Enn Kokk  |  19 november 2007 kl. 6:40 e m

    AA och GG! Ucg att du ibland skriver så sällan är en gåta.

  • 2. Anna Ardin  |  20 november 2007 kl. 12:53 f m

    fattas ju bara MM som i Marilyn!det är inte alls nån gåta, jag jobbar 125 % och pluggar 100 %, driver ett företag, sitter i broderskaps styrelse och produktionsnämnden för vård och bildning.När jag blir pensionär ska jag skriva varje dag kära NN KK :)


Twitter

  • Kan någon förklara för mig vad skillnaden är mellan att förbjuda sjal & att förbjuda bikini-överdel? 4 days ago

Kategorier


