Hotet mot mig inte rubricerat som yttrandefrihetsbrott

9 oktober 2007 at 9:51 f m 1 kommentar

Trots att jag i min anmälan till polisen uppgav att jag både är politiker och skriver om politik på internet angavs bara att mannen sett mig på internet. Brottet rubriceras som ofredande och inte som yttrandefrihetsbrott, trots att jag anser det uppenbart att det var endast på grund av något av mina blogginlägg han valde att ringa och hota mig med misshandel och sexuella övergrepp klockan halv tre på natten den 23 september.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: , , .

Facebook är storebror Lämna tillbaka!

1 kommentar

  • 1. Anonymous  |  10 oktober 2007 kl. 12:53 f m

    Hej !tråkigt med sådana människor,tyvärr förstår de nog inte vad de ställer till med.Kanske var det en banktjänsteman el,dyl.Fick väl en känga av det du skrev.Hur mycket stöder inte vi juntan i burma på olika sätt egentligen,import,asienfonder,osv.Kina borde vara intresserade att behålla exporten mot EU.Äsch måste sova nu/ha det bra Anna.Mvh/Gusten.


Twitter

Kategorier


