Misshandelshot

23 september 2007 at 1:11 e m 8 kommentarer

I natt blev jag uppringd av en man som hade sett min blogg och ville köpa mig som tjackhora, slå ut mina tänder och annat som inte lämpar sig i offentlig skrift, men horjävel och sexuella övergrepp var inblandade. Om du kommer tillbaka till min blogg så skulle jag uppskatta om du inte hörde av dig igen.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Mettarevolotion i Burma imorgon! Döda västerlänningar kan skärpa EUs krav och svenska banker står på juntans sida

8 kommentarer

  • 1. Charlotte  |  23 september 2007 kl. 1:33 e m

    Fantastiskt! Tänk vilka fördelar bloggandet för med sig (NOT).Stå på dig (fast det tror jag mig veta att du nog lär göra oavsett)!

  • 2. Nathalie Sundesten Landin  |  23 september 2007 kl. 7:23 e m

    Men faan vad otäckt! Skickar styrkekramar från Sundbyberg.

  • 3. Anonymous  |  23 september 2007 kl. 10:40 e m

    Jag hoppas du polisanmält det hela. polis anmälan behövs dels för att kunna stoppa såna här idioter. Dels för att stoppa dom som ägnar sig åt sånt här i nöjessyfte och lägger ut dom på nätet

  • 4. Eva-Lena Jansson  |  24 september 2007 kl. 11:50 f m

    Polisanmäl detta direkt. Och precis som Charlotte skrev:Stå på dig och ta inget skit!

  • 5. Jonas Morian  |  24 september 2007 kl. 1:05 e m

    Herregud! Jag hoppas att du polisanmäler. Sådana där dårar ska inte få gå lösa.

  • 6. Anonymous  |  24 september 2007 kl. 10:35 e m

    gud vad galet det va. jag e fortfarande asarg. vi får se vad dom gör, dom små poliserna, och hoppas på dom. härligt att du precis bloggat upplysande om antifeministiska strategier, och så möts du av strategi no. 1 på din egen lista. Eller ”Vilken fantasi”, som polisen sa.jag bloggade också om grejen, förresten. nånstans måste en ju göra av skiten./petra

  • 7. S R Larson  |  25 september 2007 kl. 7:16 f m

    Verkligen trakigt. Jag vet tyvarr hur det kanns. Forutom grova personangrepp har jag ocksa blivit utsatt for direkta hot om vald av folk som last min blog. Jag kan ta dem mindre allvarligt eftersom jag bor dar jag bor. Men jag kan verkligen forsta om det ar enormt jobbigt for dig. Polisanmalan lar val tyvarr inte leda nagonvart, men ar ju alltid bra for att etablera ett monster, om det hander igen. Se ocksa om du kan ta reda pa varifran personen ringde. Prata med ditt telefonbolag och fraga om de kan hjalpa till med att spara samtalet om det hander igen.

  • 8. Anna Ardin  |  27 september 2007 kl. 4:53 e m

    Det är inte samma sak med personpåhopp och hot, även om båda är otrevliga. Att exempelvis bli kallad för pucko när man skriver något som folk tycker är dumt, eller när man angriper andra för att exempelvis att blunda för övergrepp i diktatur nr 1 endast på grund av att de uttalat sig negativt om sitt eget favvoland som råkar vara fiende med diktatur nr 1.Kom vi inte överens om att just du skulle lämna mig ifred mr larson?


Twitter

Kategorier


