Historieomskrivning

29 augusti 2007 at 8:12 f m 1 kommentar

Idag skrev jag om min historia. Istället för det gröna naturvetarbandet på studentmössan satt jag dit ett regnbågsband. Viss fantasi krävs för att kalla Säve ett queergymnasium, men jag gick faktiskt specialutformat program (+italienska & data, – fysikB). Främsta anledningen till extrabandet är dock att hela min klass mössor var för stora, och nu när jag ska vara kårens fanas tofsbärare på nobelmiddagen så måste jag ju se var jag sätter fötterna…

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Otillåtet kötthycklande Inrikesminstern och dekadensen

1 kommentar

  • 1. Marta Axner  |  31 augusti 2007 kl. 11:26 f m

    oo, nobelmiddag minsann…min blogg har flyttat, vill du ändra länken? http://www.martaaxner.net.puss m


Twitter

Kategorier


