F-skatt

4 juni 2007 at 10:07 e m 1 kommentar

Nu har jag företag! Frilansjournalist och konsult inom marknadsföring och projektledning.

Så nu är det bara att börja beställa artiklar hejvilt. Ni kan också bli marknadsförda inom en rad fräscha subkulturer, få era produkter placerade på strategiska ställen, få er jämställdhetsplan granskad billigt och en rad andra tjänster.

Prislista och tjänsteförteckning kommer inom kort. Och även initierade kommentarer om småföretagande. Direkt kan jag säga, som företagare, att jag inte tycker att det är krångligt med regler som finns för att starta och jag tror inte att jag gynnas av alliansen som företagare. Det skulle kännas förfärligt otryggt att inte ha någon arbetsgivare om jag inte skulle ha det breda statliga trygghetssystemet jag känner att jag har att falla tillbaka på. Trygga människor vågar.

Entry filed under: politik. Tags: , , , , .

Tuffa tag bra för tillväxten

1 kommentar

  • 1. Nonoshe  |  6 juni 2007 kl. 11:05 f m

    Grattis! Usch, F-skatt är krångligt, och jag vet varken in eller ut ibland!


Twitter

  • Kan någon förklara för mig vad skillnaden är mellan att förbjuda sjal & att förbjuda bikini-överdel? 4 days ago

Kategorier


