Var god tag plats

13 mars 2007 at 12:47 f m 1 kommentar

Var och kollade på Var god tag plats med ÖFA. Åh ad bra det var! De gestaltade min ångest över att behöva gå förbi okända män och grupper av män på gator, som jag skrev om här (på svenska) och här (på spanska).

Massa pepp, särskilt den entusiastiske jättegamle farbrorn som klappade hårt i händerna efteråt, och läraren som berättade att hon sett föreställningen med sin skolklass och att ”killarna ville gå med i ÖFA”. Så himla fint, och hårt.

Siri, JAG kan hjälpa dig att flytta!

Entry filed under: feminism, jämlikhet, politik. Tags: .

Härskartekniker Första professorn i mitt CV

1 kommentar

  • 1. Ami!  |  22 mars 2007 kl. 2:17 e m

    tyckte också den var underbar!desto roligare att min mamma som typ är anti-feminist gillade den med :)snart kommer jag upp och kräver en lunch eller en kopp kafe med dig :)skall bara lämna in ett pm om huruvida drottning kristinas aforismer ligger i linje med querelle des femmes traditionen eller inte!kram


Twitter

Kategorier


