Smartast i Sverige

13 augusti 2006 at 11:42 e m 4 kommentarer

Jag vet att rubriken är falsk, att det inte är ett mått på intelligens, att de flesta inte finns med i urvalet, att denna typ av test missgynnar många grupper etc. Men jag vill ändå väldigt gärna visa er en liten länk till de personer som av Expressen kallas Sveriges smartaste.

Kolla på Smartast i Sverige – hela listan, leta upp Uppsala och kolla på A…

Entry filed under: ego. Tags: .

Fånge skadar sig själv – blir straffad Grattis Fidel 80 år!

4 kommentarer

  • 1. Peter Gustavsson  |  14 augusti 2006 kl. 7:34 f m

    Jag står visst också på listan :-)

  • 2. Anna Ardin  |  14 augusti 2006 kl. 10:47 f m

    Yeah!Fast typiskt nog som smartare än jag…

  • 3. fredrik  |  16 augusti 2006 kl. 11:28 f m

    Jag som bara har haft 1,8 som bäst. Känner mig jättepuckad i sällskap med sådana intellektuella giganter.

  • 4. Kristoffer Burstedt  |  11 september 2006 kl. 4:51 e m

    Pöh, jäkla taskerier att bara titta på de senaste tre…/Butter


Twitter

Kategorier


