Hemma

25 juli 2006 at 5:49 e m

Nu har jag kommit hem från Kuba. Det var värre än jag trodde, alltihop. Värre än man kan förstå när ohämmad kritik från galna fascister blandas med hyllningar från annars ganska snälla vänstermänniskor.

Jag har många saker att säga så det kommer tre, kanske fyra inlägg snart. Men jag börjar med att beskriva varför jag åkte dit, sen vad jag gjorde där, vad som hände och vad om händer.

Jag älskar Kuba och mitt hjärta är brustet för att landet inte älskar mig tillbaka!

Så många klyschor och lögner som är så slagkraftiga och enkla att de lyckats få en värld av vänstermänniskor och människorättskämpar att blunda och prisa.

Hate to brake your illusions, men det finns inget paradis på jorden. Det finns åtminstone inte på Kuba.

Entry filed under: Kuba. Tags: .

Bye bye Sweden Varför åkte jag till Kuba


Twitter

Kategorier


