Magnus Uggla

26 maj 2006 at 12:46 e m 1 kommentar

…never goes out of style.

Nånstans på Kamikazes numer pausfåglande blogg hittade jag en typiskt bra slösurfingtask, välj en artist och svara på frågorna med hjälp av dess låttitlar. Magnus Uggla svarar så här:

Are you male or female: Värsta grymma tjejen
Describe yourself: Jag Är Ett Bedårande Barn Av Min Tid
How do some people feel about you: En Doft Från Den Fina Världen
How do you feel about yourself: Jag mår illa
Describe your ex girlfriend/boyfriend: Stans värsta plåster
Describe your current girlfriend/boyfriend: Morsan e’ okej
Describe what you do: Jag skiter
Describe where you want to be: Jag vill inte tillbaks
Describe what you want to be: Jånni Balle
Describe how you live: Trendit, trendit
Describe how you love: Vi möttes bara för en kväll
Share a few words of wisdom: Skandal bjotis – Det är inte kärlek, det är kramp

Entry filed under: ego. Tags: .

Cuba Europa en Progreso – la historia en imágenes Våldtäkt?

1 kommentar

  • 1. Pelle  |  30 maj 2006 kl. 2:31 e m

    Nej Uggla går faktiskt aldrig ur tiden. Även om det skulle låta för pretto för honom, är han ju en extremt bra samtidsskildrare. Han funkar också över generationer, och har ikonstatus i stora delar av den vita manliga arbetarklassen i Sverige. Och kan inte ngn dra igång kampanj för att han ska ge ut en skiva med bara sina ballader?


Twitter

Kategorier


