Jag viker ut mig

24 januari 2006 at 12:27 e m 3 kommentarer

Om någon skulle ringa till dig och fråga: är det ok att vi publicerar några bilder på dig i vår kalender? Och du vet med säkerhet att du alltid haft en hjälm och en gravt osexig brun overall framför deras kamera, vad skulle du tänka då?

Kanske skulle du tacka ja, men jag har svårt att tro att någon kan förstå att du tackar ja till att vara med i en porrkalender! Att mitt medlemskap i speleologförbundet och min hjälp att tömma den leriga sifonen på vatten skulle få såna associationer kunde jag inte drömma om.

/Fröken April mm

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

"Jämför oss inte, bara köp" På den illa beryktade krog

3 kommentarer

  • 1. fredrik  |  24 januari 2006 kl. 8:16 e m

    Du menar att speleologister inte kryper omkring i grottor halvnakna i vanliga fall? Man vill ju gärna tro att folk som gör lite kufiga saker gör det av något spännande skäl, typ grottnudism. Men så är det alltså inte?

  • 2. Anna Ardin  |  24 januari 2006 kl. 8:36 e m

    Det är 7 grader där inne, året om!Jag har badat där en gång, jag frös nästan ihjäl, men det är alltså jag som står upp där nere till höger.

  • 3. fredrik  |  26 januari 2006 kl. 2:53 e m

    Då blir man mlite mer imponerad av de som är halvnakna där inne. Men det kanske är grottvarianten på att bada isvak?


Twitter

Kategorier


