Fotboll

5 januari 2006 at 5:17 e m 2 kommentarer

Så många bloggar om fotboll och politik nuförtiden, det verkar lika modernt som byxorna i stövlarna, så jag vill påminna er om att jag var väldigt tidigt ute med detta, redan i maj förra året skrev jag om politik och fotboll.

Vi ska ta ett beslut innan jag får skriva mer om presidenten med riskokarna.

När jag ändå skriver vill jag säga att jag behöver tips på nyårslöfte. Ett man kan säga officiellt.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Allt ar lugnt Skjutjärnsfeminist

2 kommentarer

  • 1. Tob. f.d. rekl.ansv. Stud.Rad. 98.9  |  13 januari 2006 kl. 12:07 f m

    Du kan väl lova att före årets slut införa trängselskatt på nyliberala debattörer?

  • 2. Anna Ardin  |  13 januari 2006 kl. 12:19 f m

    det skulle vara för din skull då kanske… men kommer inte vissa att kamouflera sig som sossedebattörer då?


Twitter

Kategorier


