Allt ar lugnt

15 december 2005 at 5:19 e m 3 kommentarer

den 8 mars bjod han in 5000 kvinnor till palatset, och som avslutning pa sitt stora feministtal delade han ut – till varje kvinna med karnfamilj – en kupong med rattighet att kopa en riskokare! Sa att hon snabbare kunde koka riset till familjen. Med kokaren foljde ocksa en extra ranson el, sa att riskokaren skulle kunna anvandas.

Oroa er inte ni som vet var jag ar. Det gar ganska bra.

Nagon har kastat oss med huvet fore ut ur sitt hus, kanske av misstanksamhet och kanske av skalen som hon sa, damen; att Maria ar stord. Jag vill dock saga att Maria var sprakror for att jag tyckte att jag redan brakat nog med henne och de andra for att de inte kan spraket.

Hur som helst sa har vi ett tag kvar har, skriv garna och fraga sa skickar jag fler intrikata historier! Om killen som av forklarliga skal inte var hemma nar vi ringde till exempel.

Entry filed under: Kuba. Tags: .

Kvinnor slår män också Fotboll

3 kommentarer

  • 1. kamikaze  |  16 december 2005 kl. 3:03 f m

    jag vill ha mer intrikata lektioner! och mer ledtradar till var du e!!

  • 2. Anna  |  16 december 2005 kl. 9:07 e m

    da kan du nog inte posta anonymt baby

  • 3. kamikaze  |  16 december 2005 kl. 9:16 e m

    oj, sorry, var slapp.kram petra


Twitter

Kategorier


