Nya farliga länkar!

8 augusti 2005 at 3:35 f m 6 kommentarer

Jag har tidgare kommenterat Laboremus intressanta internpolitik, se Rosas story. Och nu när jag ville lägga upp länk till PG´s Social Democracy så kom jag på att jag förmodligen kommer att vara farlighetsklassad. Om jag inte lägger upp ”farliga patriarker” från den andra sidan också, för att balansera den eventuella skadan. Jag har valt att lägga upp bröderna Firpo. Allihop, vilket ju borde neutralisera PG.

Entry filed under: politik. Tags: .

BAJO LA FRAZADA ROSADA Stort hopp i Uruguay

6 kommentarer

  • 1. Anonymous  |  8 augusti 2005 kl. 12:59 f m

    Like your writings. Fun blog. If yourinto entertainment in las vegas my site is about< HREF="http://www.best-shows-las-vegas.info" REL="nofollow">entertainment in las vegas<>

  • 2. kamikaze  |  8 augusti 2005 kl. 2:55 f m

    det där skulle jag kalla jag en spamcomment. har precis vart inne pa tanja joelssons blog (www.dixieland.blogg.se) och hon har massa obehagliga comments fran antifeminist.nu-asholemännen. varifran far alla dessa (med fetstor sannolikhet vita) män all denna tid fran? dom bade hinner blogga mest, och störa andras bloggande mest?

  • 3. Roger  |  8 augusti 2005 kl. 2:40 e m

    Eftersom du länkar till Stig-Björn så kan du nog t.o.m komma undan med en Esbati-länk eller två… :-)

  • 4. fredrik  |  8 augusti 2005 kl. 4:48 e m

    I dagens Laboremus tillhör Stikkan vänsterflygen. Annat var det på min tid. :-)

  • 5. fredrik  |  20 augusti 2005 kl. 2:47 e m

    Nu är de länge sedan sist.

  • 6. Anna Ardin  |  22 augusti 2005 kl. 7:28 e m

    Kommentaren som är borttagen kom från james789326 och var tusen sidor långt, därför och inte nåt annat är den borta.


Twitter

Kategorier


