Plankare – jag sa ju det!

25 juli 2005 at 5:50 e m 4 kommentarer

The asian looking man (brasilianaren), var, som jag sa – en plankare! På nära håll, bambambambambam, in the head.

Snacka om ”attack på det demokratiska samhället”. Visst är det fruktansvärt obehagligt att man kan bli sprängd i luften av galningar. Men galningar finns det överallt, och jag vet att de allra allra flesta människor vill stoppa dom. Jag har dessutom en rättsstat på min sida. Men det är fan så mycket läskigare när storebror får rätt att döda mig för att jag plankar. Det är så mycket läskigare när de med våldsmonopol inte längre säkert skyddar mig från att dö en ond bråd död. Det är skrämmande när både gerillan och militären vill åt mig.

Den stora grejen med terrorismen är ju tydligen att de vill åt ”våra öppna system” enligt västjournalister. Men är det ett rimligt skäl till att vi själva ska avskaffa demokratin, lite i taget?

Mannen laddade förresten säkert ner en massa musik från nätet också.

Entry filed under: politik. Tags: .

Shoot him in the head! Visa skinkorna så får du rabatt – kapitalistnyheter

4 kommentarer

  • 1. Anonymous  |  26 juli 2005 kl. 4:12 e m

    När mord är lag – är revolten legitim. När polisen glider utanför demokratin, blir terroristerna en del av systemet.Världen är på väg in i en ny epok av diktatur, även om kapitalisterna förnekar det. Och kommer att förneka det ända tills vi står inför faktum.

  • 2. Leo  |  27 juli 2005 kl. 8:34 f m

    Håller helt med om det avskyvärda i dödsskjutningen men läs vad du faktiskt skriver: ”Men det är fan så mycket läskigare när storebror får rätt att döda mig för att jag plankar. Det är så mycket läskigare när de med våldsmonopol inte längre säkert skyddar mig från att dö en ond bråd död. Det är skrämmande när både gerillan och militären vill åt mig.”Tror du själv att den brittiska polisen fått i uppdrag att döda plankare? Jag är helt övertygad om att den brittiska polisen gör allt för att skydda sina medborgare från ”en ond bråd död”. Vilka är ”militären” som vill åt dig?Tror du människorna som dödades och lemlästades i terroristattacken i Egypten också hade laddat ner en massa musik från nätet? – puckot

  • 3. Anna Ardin  |  27 juli 2005 kl. 4:17 e m

    Läste just på en tipssida för hemsidor att ”rött väcker aggressiva känslor och verkar tröttande.” Jag tror jag ska byta bakgrund på min blog faktiskt…

  • 4. Anna Ardin  |  27 juli 2005 kl. 4:18 e m

    Får rätt och får i uppdrag är inte samma sak förresten.


Twitter

Kategorier


