CNN almost got me!

21 juli 2005 at 3:50 f m 4 kommentarer


Den här personen, Robert eller John eller vad sjutton han heter, som GB-gubben (George Bush alltså) utnämnt till ny domare i Högsta Domstolen istället för Sandra Day O´Connor-tanten som var det innan. Är han verkligen så hemsk som demokraterna påstår? Lite abortförbud har väl ingen dött av? Dessutom lovar ju G (”W”) B att hans kille inte ska lagstifta från bänken, utan BARA döma efter lagarna, och lämna hela sin själ och ande utanför. Och Georgan brukar ju veta i förväg vad han snackar om och skule aldrig hitta på nåt för att få som han vill.

Jag satt och tänkte lite, kanske är demokraterna lite väl extrema? Det här är typ lagen, och det är det dumt att protestera mot.

Men OK! Jag kollar på CNN! När de satt upp en skylt om att rättvisan hade rätt till rättvisa, att demonstranterna borde låta honom få en rättvis bedömning så insåg jag att jag inte tittade på Östnytt (min idé om opartisk media) utan på Pravda TV. Mina vridna tankar var planterade!

Så nu måste jag gottgöra för mina indoktrinerade, hjärntvättade tankar:
Demokraterna är ju värsta högerpartiet! Och om de blir vilda av tanken att John G. Roberts ska sitta orörlig på bestämmarbänken i kanske 35 år, så är det verkligen NÅT som inte är som det ska med karln. Han är säkert som Alf Svensson, fast öppen med det! Otäckare än Rosseau (Rosseau är död), Condoleezza Rice fast vit, och gubbe, tio resor värre än Bo Lundgren (typ där ligger ju redan demokraterna) och ser dessutom ut som honom, som Knutby-pastorn och Darth Wader.

Jag är inte hjärntvättad. Jag är inte hjärntvättad. Måste bara ha the Economist och CNN som enda källor. Jag kommer hem från Argentina som gringa annars.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Längd är makt Lundgren-Ekman. Äntligen avslöjad!

4 kommentarer

  • 1. Anonymous  |  21 juli 2005 kl. 4:00 e m

    ”Hon var så där döarg på CNN.Var kom hon ifrån, var kom hon ifrån – I från Medelklassen”Du är gringa, honey ;)

  • 2. fredrik  |  21 juli 2005 kl. 8:50 e m

    <>”Hon var så där döarg på CNN.Var kom hon ifrån, var kom hon ifrån – I från Medelklassen”<>Var kommer det där citatet från? Och gringa är nog en beskrivning så god som någon på fröken Ardin.

  • 3. Anna Ardin  |  23 juli 2005 kl. 4:09 f m

    Läser på < HREF="http://necogito.blogspot.com/" REL="nofollow">Rättvis och Balanserad<>:I sin nuvarande roll i D.C. Circuit, röstade Roberts tillsammans med två kollegor för att upprätthålla frihetsberövandet av en tolvårig flicka som fängslats (och förts bort i handbojor) för att ha ätit pommes frites i ett metrotåg.HAHA! Jag visste det. Han är ond.

  • 4. Marta Axner  |  23 juli 2005 kl. 3:43 e m

    Är inte citatet från Doktor Kosmos? tror det.Och med tanke på hur stolt anna blir när folk tror att hon kommer från uruguay när de hör henne tala spanska (vilket händer!) så tror jag att hon uppfattar gringa som ett skällsord..


Twitter

Kategorier


