Gud och halva UD…

16 juli 2005 at 7:39 f m 1 kommentar

…har skrivit på mina bevis på att jag VERKLIGEN är på ambassaden och inte försöker låna pengar utan anledning. GE MIG! Ok, det är billigt här, men som jag sagt så lever jag överklassliv och nu har det gått 21 dagar sedan jag fick pengar senast, så nu måste ni ge mig dom, manikyr kostar ändå 14 spänn.

Har ni förresten tänkt på att CSN-lån gör att man måste arbeta med väst-lön i typ resten av sitt liv. Jag kan aldrig jobba för en Argentinolön, för då hamnar jag hos fogden (bülingen alltså).

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Sexuella trakasserier – uppehåll för regn Folkpartiets miltära lösningar

1 kommentar

  • 1. Anna Ardin  |  23 juli 2005 kl. 4:48 f m

    21 dagar sedan jag SKULLE fått pengar senast. Nu har det med andra ord gått nästan 2 månader och man brukar vara lite småfattig efter en!


Twitter

Kategorier


